Gå til innhold

In the barrel

On the left side, there is nothing right. On the right side, there is nothing left

    Kategori: Vitenskap

    Chemtrails – fiksjon eller fakta?

    28. juli 2015 Tor Næss

    Chemtrails er et begrep som konspirasjonsteoretikere bruker for å beskrive de hvite stripene som vi ser bak flyene når de krysser himmelen. Det hevdes hardnakket

    Fortsett å lese

    Genetisk modifisert organisme (GMO) – mytene, løgnene og fakta

    10. november 2014 Tor Næss

    Hvorfor tror vi ikke på vitenskapen? Hvorfor er enkelte vitenskapelige ideer og resultater så vanskelig å tro på? Hva er det som gjør vår hjerne

    Fortsett å lese

    Vaksinemotstand – løgn og dårlig kildekritikk.

    1. januar 2014 Tor Næss

    Vaksinemotstanden i en del land har ført til at vi ser en økning i enkelte sykdommer, som det er lett å beskytte seg mot ved

    Fortsett å lese

    Nei, Poliovaksinen fører ikke til kreft, og vaksinerte barn er ikke sykere en uvaksinerte barn

    1. januar 2014 Tor Næss

    Facebook og andre arenaer og forum på nettet er på mange måter en karusell hvor en kan gjenta myter og påstander i en evig sirkel.

    Fortsett å lese

    Mest sette innlegg

    • Må vi alle få en korrekt og riktig jul!
      Må vi alle få en korrekt og riktig jul!
    • Juridisk frijazz og menneskerettigheter
      Juridisk frijazz og menneskerettigheter
    • Menneskerettighetsorkesteret som ikke kunne spille en tone
      Menneskerettighetsorkesteret som ikke kunne spille en tone
    • Nettstalkerne - Utvidet versjon
      Nettstalkerne - Utvidet versjon
    • Snipp snapp snute, så var det juridiske eventyret ute
      Snipp snapp snute, så var det juridiske eventyret ute
    • Bakeriet Hannibal Lecter ville ha elsket.
      Bakeriet Hannibal Lecter ville ha elsket.

    Siste kommentarer

    Alexander Golmen Berg sin avatarAlexander Golmen Ber… til Snipp snapp snute, så var det…
    Tor Næss sin avatartjland til Når medikalisering og disease…
    Odd Egil sin avatarOdd Egil til Når medikalisering og disease…
    Popcorn-Brita sin avatarPopcorn-Brita til Det gikk en ”synsk” på stien o…

    Blogroll

    • Archaeological Fantasies..
    • Astroengine
    • Astronomycast
    • Avisforsider i Norge
    • Øyvind Strømmen
    • Bad Science
    • Badastronomy
    • BoingBoing
    • Cectic
    • Centauri Dreams
    Nettsted drevet av WordPress.com.
    • Abonner Abbonert
      • In the barrel
      • Har du allerede en WordPress.com-konto? Logg inn nå.
      • In the barrel
      • Abonner Abbonert
      • Registrer deg
      • Logg inn
      • Rapporter dette innholdet
      • Se nettstedet i Leser
      • Behandle abonnementer
      • Lukk denne menyen

    Laster inn kommentarer...